پدری از فرط نگرانی تهیه جهیزیه دختر خود را کشت


پدری سنگدل و بی رحم از شدت نگرانی برای عجز و ناتوانی در جهیزیه دخترش ، وی را خفه کرد و به چاه منزلش افکند.
به گزارش پایگاه خبری سفیر، این مرد 38 ساله اصفهانی با تشریح نحوه قتل دختر 14 ساله خود گفت : از مدتها پیش فکر تهیه جهیزیه دخترم من را رنج می داد و برای رهایی از عذاب وجدان تصمیم گرفتم تا او را به قتل برسانم تا هم من راحت شوم و هم او را راحت کنم . این مرد سنگدل ادامه داد : من حتی توانایی تهیه خرج روزمره زندگی خود را ندارم و چگونه می توانستم میلیون ها تومان برای تهیه جهیزیه دخترم هزینه کنم از این رو تصمیم به قتل دخترم گرفتم.
این مرد افزود: روز حادثه همسرم به اتفاق دو دختر دیگرم که 3 ساله و 9 ساله بودند از منزل خارج شدند و من با دخترم زهرا در خانه تنها بودیم و فرصت را مغتنم شمردم و در حالیکه دخترم در حال رسیدگی به کارهای خود بود با دستانم گلویش را فشردم تا خفه شد و بعد از اطمینان از مرگش ، دخترم را در چاهی که در منزلمان بود انداختم و پس از بستن در چاه از خانه خارج شدم ، وقتی همسرم به همراه دو دخترم به منزل آمدند سراغ زهرا را از من گرفتند و من گفتم با دوستش از خانه بیرون رفته و برای اینکه کسی به من مشکوک نشود عصر همان روز به بهانه دیر آمدن دخترم به پاسگاه رفتم و خبر گم شدن او را اعلام کردم و در نهایت با پیگیری و تحقیقات ماموران انتظامی جنازه دخترم در چاه پیدا شد و من هم مجبور به اعتراف شدم

۱ نظر:

از تمامی دوستان محترم متشکریم