نامه یک دختر بلوچ به مبارزان و مردم


بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خداوند بر کسانی باد که همیشه و در هر حال ،چه در خوشی و چه در غم و چه در سختی و چه در غم خداوند را عبادت می کنند و سرزمین اسلام را با خون خود سرسبز می کنند.
ای ملت قهرمان خداوند ما را در آزمایش بسیار سختی قرار داده است و با شهید کردن امیر و رهبر عزیزمان می خواهد ما را بیازماید پس باید صبر و تحمل را پیشه کنیم و با شمشیر ایمان و سپر صبر در برابر دشمنان اسلام بایستیم و به آنها ثابت کنیم که ما به خاطر امیر عبدالمالک قیام نکرده ایم بلکه ما برای دفاع از دینمان و به خاطر اسلام و برای بدست آوردن عزت و شرفمان و برای دفاع از ناموس و مردم مظلوم خود قیام کرده ایم و تا زمانیکه جان داریم راه امیر بزرگمان را ادامه دهیم.
مسلمان هرگز یاس و نومیدی به خود راه نمی دهد زیرا یاس و نومیدی از آن دشمنان ماست و دشمنان ما جز شکست و زبونی و رسوائی در راه ندارند و آنها باید مایوس گردند زیرا که نه دین دارند و نه ایمان ، نه غیرت دارند و نه شجاعت که ظاهر اسلامی برگزیده اند و باطنشان مملو از کفر و شرک وبزدلی است.
ای ملت شهید پرور مسلمان بلوچ
دشمن زبون و کافر می خواهد دین ما را از ما بگیرد و برایمان راهی جز قیام باقی نمانده است پس بپاخیزید و مشرکانی را که به خود اجازه داده اند به غیرت و شرف و دین و ناموس ما دست درازی کنند را نابود کنید.
اما در خطاب به دشمنان زبون و بدبخت می گویم:
ای دشمنان اسلام و انسانیت ؛ بدانید که ما نه تنها با شهید شدن امیر بزرگ عقب نشینی نمی کنیم و نکرده ایم بلکه شهادت را راه حق می دانیم و راه امیرمان را سرلوحه و سرمشق خود قرار داده و با جهاد و شهادت به دشمنان نشان خواهیم داد که هنوز غیرت و شرف در رگهای جوانان این دیار در جریان است و هستند هزاران عبدالمالک که جان خود را فدای آرمان عبدالمالک کنند.
من یک دختر سیزده ساله هستم و به امیر جدید و جانشین امیر عبدالمالک اعلام می کنم که من جانم را فدای دین و پرودرگارم خواهم کرد و من تنها نیستم و صدها و هزاران دختر دیگر هم در کنار من آماده عملیات استشهادی هستند و خواهش می کنم حاجی محمد ظاهر که به ما اجازه دهید که جانهایمان را فدای پروردگارمان کنیم.
ح .شه بخش دختر اسماعیل شه بخش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از تمامی دوستان محترم متشکریم