اما رژیم بدونه که مـــا هستیم تا آخرش.....



پارسال با این که من جزء تحریمی ها بودم و کلا تا الان هم اصلا رای ندادم برای سرنگونی رژیم به بهانه ی انتصابات از 23 خرداد شروع به فعالیت در اعتراض ها کردم.. وقتی از راهپیمایی 25 خرداد برگشتم و دیدم اون حرومزاده چطوری حداقل 7-8 نفررا به قتل رساند و چندین نفر رو از پشت بام جلوی چشمم جانباز کرد تصمیم گرفتم بجای پوسترها و شعارهای دیگه فقط در افشای این شخص شرکت کنم ،برای همین در روزهای بعدی 26 میدان ونک ..27 میدان هفت تیر..28 میدان توپخانه....این پوستر رو درست کردم و کل 4-5 ساعت تظاهرات با اینکه شدیدا عضلات سر شونه و بازوهایم درد گرفته بود تمام قد دستامو رو به آسمان دراز کرده بودم که همه قیافه ی این نامرد را و فاجعه اون روز رو ببینند ...خیلی از خبرنگارای خارجی که هنوز اخراج نشده بودند ؛ و داخلی ازمن عکس گرفتن و براشون جالب بود..مردم هم با گوشی و دوربین عکاسی از روی پوستر عکس میگرفتند و فحش میدادند..(چقدر ما فحش شنیدیم ;) ) اما خواست خدا بود که عکس پخش نشد..امروز یک سال از اون ماجرا میگذره ولی هنوزهیچ کوششی برای افشا یادستگیری این قاتل انجام نشده..... اما رژیم بدونه که مـــا هستیم تا آخرش....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از تمامی دوستان محترم متشکریم